Menüü

Lugupeetud kliendid,

Info rühmatreeningute broneeringusüsteemi kohta! 

Täname, et olete valinud treenimiseks Võru Spordikeskuse.
 
Juhime tähelepanu mõningatele asjadele:

• Interneti kaudu saavad ennast rühmatreeningutele registreerida kuukaardi ja 10x kaardi omanikud.  Kaarti  ostes saate klienditeenindaja käest registreerumise parooli. Korraga saate omada 5 aktiivset broneeringut.

• Interneti registreerumise parooli probleemide korral saatke vastavasisuline kiri reet@voruspordikeskus.ee

• Interneti kaudu broneerimine lõpeb 30 min enne treeningu algust.

• Klient kes on jätnud 3 korda kahe nädala jooksul broneeringu tühistamata ja ei ole treeningule kohale tulnud, kaotab veebipõhise broneerimisõiguse 14 päevaks.
• Registreerumata on võimalik rühmatreeningus osaleda vabade kohtade olemasolul
• Rühmatreeningu pääse sisaldab ka jõusaali, kergejõustikuhalli ja sauna kasutamist.
 
Küsimuste ja murede puhul kindlasti kirjutage reet@voruspordikeskus.ee.

Sobib

Rühmatreeningud

Treeningutel osalemiseks on vajalik eelregistreerimine ja registreerida saavad kuukaardi ja 10xkaardi omanikud, üksikpileti saab osta ja  seejärel treeningule registreerida Spordikeskuses kohapeal!

ANNELI MUSTO

Mine broneerima

PUSH&LIFT (kangiga)      T  ja N kell 20.15       

Lihasvastupidavustreening, mis sobib nii naistele kui meestele. Tunnis kasutatakse spetsiaalseid kange lisaraskustega 0,5kg kuni 4kg. Tunnis treenitakse kõiki suuremaid lihasgruppe ja tund lõpeb korraliku venitusega. 

Mine broneerima,

SHAPE & BURN e. rasvapõletus          E  ja K  kell 17.15

on mõõduka tempoga treeningtund, mille jooksul põletatakse organismi ladestunud rasvasid lihastöö "kütusena". Tund algab (10 min.) soojendusega, millele järgneb kerge koormusega, lihtsate sammukombinatsioonidega, kuid pikem aeroobse vastupidavuse treenimise osa madalal pulsisagedusel (40 min.). Tänu just madalale pulsisagedusele aeroobses osas kiirendatakse lipiidide e. rasvade ainevahetust. Seejärel toimub lühike lihastreeningu osa (5-10 min.) ning taastav venitus (10 min.). Tänu lihtsatele sammukombinatsioonidele, mis ei sisalda hüppeid, ja madalale tempole, sobib Fatburning tund kõigile, kes soovivad alandada kaalu, s.h. ka algajatele ja liigesehaigetele.

Mine broneerima

BOOTCAMP                T   kell 19.15 ja R kell 17.15

Bootcamp on intensiivne intervalltreening, mis ühendab endas rasvapõletuse ja lihastreeningu. Tund koosneb erinevatest harjutustest (kätekõverdused, kükid, hüpped), jõuharjutustest, jooksust ja muudest põnevatest treeningmeetoditest, mis raputavad sind korralikult tavatreeningu rutiinist välja. Armu ei anta kellelegi ja läbi saavad töötatud kõik lihased. Treening on sobilik kõigile, kuna harjutuste puhul näidatakse ette nii kergemad, kui raskemad variandid.  

Mine broneerima

BODYSTEP              

Lihastreeningule suunatud stepaeroobika tund, kus ei tehta keerulisi sammukobinatsioone. Treening sobib neile, kes ei pea lugu jooksust ja hüpetest, kuid soovivad treenida suure koormusega. Efektiivsuse tõstmiseks kasutatakse abivahendeid (kummilindid, kerged hantlid).

Mine broneerima

STEP & BODY         E  kell 12.00   

Lõunaaeroobika on mõõduka tempoga treeningtund, mis algab soojendusega ning millele järgneb kerge koormusega aeroobne osa (35 min). Seejärel lihasosa, kus kasutatakse stepipinke ja erinevaid raskuseid. Tund lõpeb venitusega. Tänu lihtsatele sammukombinatsioonidele on sobilik nii algajatele kui edasijõudnutele.

Mine broneerima

SPIN & BODY          K kell 12.00    

Treeningu esimene pool on aeroobne üldvastupidavuse treenimine spinningurattal, kus kasutatakse erinevaid sõidutehnikaid ning koormusastmeid. Seejärel tullakse ratta seljast maha ning järgneb õlavöötme- ja kerelihaste tasakaalustatud treening lihastoonuse ja -vastupidavuse tõstmiseks. Lihastreeningul kasutame topispalle. Tund lõpeb venitusega.
 

Mine broneerima

SPINNING   ( kergejõustikuareenil)      E , K  kell 18.30  ja R kell 18.15
SPINMARATON         P   kell  17.15.-18.40


Spinninguga treenitakse südamelihaseid ja lihasvastupidavust. Koormust saab muuta reguleerides ratta takistusjõudu vastavalt treenitusastmele, enesetundele ja treeneri juhendamisele. Treeningud algavad rattal õige ja mugava sõiduasendi leidmisega, mis aitab treenijal saavutada maksimaalset koormust ja treeningtulemust. 10-minutilise kerge soojendusosa jooksul harjutatakse sõidu- ja käteasendeid ning katsetatakse erinevaid koormusi, millele järgneb aeroobne osa ning tunni lõpus lõdvestused ja venitused.
Spinningu eeliseks teiste aeroobikastiilide ees on pidev ühtlane ja ilma põrutusteta liikumine ratta seljas, mistõttu trenn säästab liigeseid ja võimaldab samas väga tõhusalt põletada kaloreid. Täispikk intensiivne spinningutund põletab umbes 500-600kcal, mis on tunduvalt rohkem tavalistest aeroobikatreeningutest.
NB! Trenni kaasa käterätt ja spordijook!
Mugavaks treeninguks on spinningus võimalusel soovitav kasutada pehmendusega rattapükse ja tugeva tallaga spordijalanõusid või spetsiaalseid klippidega rattakingi.

Mine broneerima

DANCE & BURN   P  kell 16.00

Tantsulise aeroobika tund, kus peale kerget soojendust (10min.) aeroobses osas (u.30min.) on sammud liikuvamad, tantsulisemad ja ka keerulisemad; liikumine tervikuna on rütmilisem ja emotsionaalsem. Lisaks heale enesetundele arendab harrastajas rütmitunnet ja koordinatsiooni ning annab suurepärase aeroobse koormuse. Koormuse tõstmine toimub järjest pikemaid ja keerulisemaid sammu-kombinatsioone sooritades. Tunni lõpus lihastreening (10min.) ja venitusharjutused(10min.). Dance - aeroobika sobib heas vormis olevatele ja tantsimist armastavatele aeroobikaharrastajatele.                                   

ELIISE ABEL

Mine broneerima

BODYART®             E    kell 20.15 ja K 19.15

Robert Steinbacheri poolt loodud funktsionaalne keha & meele treening, kus harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast ,erinevatest idamaistest võitluskunstidest kui ka tavapärastest jõuharjutustest. Treeningus ei ole keerulist koreograafiat egs sooritata sammukombinatsioone, ka ei ole see tavapärane kontsepttreening - treener järgib küll BodyArt põhitõdesid, kuid paneb tunni kokku lähtudes oma kogemustest ja osalejate tasemest. BodyArt aitab samaaegselt suurendada nii lihaste jõudu ja vastupidavust kui vabastada oma meeli ja sisemist jõudu. Kui tavapärane jõutreening keskendub pigem igale lihasgrupile eraldi, siis BodyArt treeningus on inimene kui funktsionaalne üksus kus samaaegselt kogu keha treenivad harjutused on kombineeritud klassikaliste hingamistehnikatega ühtseks tervikuks.

Mine broneerima

SELG-KÕHT-TUHAR (SKT)    E  ja N  kell 19.15, K kell 18.15 

Selg Kõht Tuhar on selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid vormiv funktsionaalne treening. Sobib kõigile, kes soovivad lisaks tavapärasele jõutreeningule kindlaid piirkondi treenida. Mõningal määral haaratakse tegevusse ka teisi lihasgruppe. Treening algab lühikese u 10 minutit kestva soojendusega ning lõpeb u 10 minutilise venitusega, et taastada lihaste pikkus.

Mine broneerima

JÕUSAALI RINGTREENING   T  ja N kell 17.45  

Ringtreening arendab eelkõige lihasvastupidavust, ent vastavalt treeningu ülesehitusele koormab treening ka kogu keha lihaseid. Treening algab kerge soojendusega, edasi jätkatakse suuremate lihasrühmade treenimist jõusaaliseadmeid ja muid vahendeid kasutades (kange, hantleid, topispalle jne.) Harjutused on saalis paigutatud "jaamadesse", igas jaamas sooritatakse harjutust ühele lihasrühmale (40-45 sek). Märguande peale liigutakse edasi järgmisse "jaama". Soojenduseks tuleks tulla tundi kindlasti 10 minutit varem, et joosta end areenil soojaks – siis oled tunni alguseks valmis. Tunni kestvus on 55 minutit. Treening lõpeb venitusega. Sobib nii treeningutega alustajaile kui ka edasijõudnud treenijale.


KRISTIINA MUSTO

Mine broneerima

ZUMBA®                 T  kell 17.15  ja N  kell 18.15 

Tantsuline treening, mis ühendab endas latiino tantse ja rütme ning kergesti järgitavaid samme. Treening hõlmab endas nii kiireid kui aeglasi rütme viisil, mis on tõhus segu nii vastupidavuse kui ka lihastoonuse tõstmiseks. Kogu treening kulgeb 10-15 erineva tantsuloo saatel ning iga tants on üles ehitatud kolmele või neljale kergesti järgitavale põhiliikumisele. See on lõbus pidu, mida naudivad nii kogenud tantsijad ja treenijad kui ka alustajad ja ka need, kes pole varem leidnud endas julgust rühmatreeningusse tulla.
 
Mine broneerima
 
POUND®                 E   kell 18.15  ja K   kell 20.15   

Lase välja oma sisemine rokkstaar! POUND® on kogu keha treeniv kardiotrenn, mis ühendab endas lihaste, koordinatsiooni ja vastupidavuse arendamise ning jõutreeningu, mille harjutused on inspireeritud joogast, pilatesest ning trummimängust. Trennis kasutatakse spetsiaalselt väljatöötatud raskustega trummipulki (Ripstix®). Treening on sobilik nii algajatele kui ka edasijõudnutele, kuna kõiki harjutusi saab endale sobivaks kohandada. Treeningus kasutatakse kaasahaaravat rokkmuusikat ning lõbus trummimäng paneb unustama, et oled trennisaalis! Tule ela ennast välja!
Treeningu pikkus 45-minutit. 

Mine broneerima

Jumping®              T  kell 18.15   ja  N  kell 17.15   viimane treening 31.oktoober

on dünaamiline fitness treeningsüsteem, mida viiakse läbi spetsiaalselt välja töötatud Jumping® PROFI batuutidel. Jumping® on kombinatsioon aeglastest ja kiiretest hüpetest, traditsioonilise aeroobika sammude variatsioonidest, dünaamilistest kiirus- ning jõuspordielementidest. Pidevad gravitatsioonilised muutused ning harjutuste mitmekesisus tagavad selle, et korraga on töös enam kui 400 lihast, misläbi tugevdab treening kogu keha. Tunni lõpuosas tehakse ka jõuharjutusi ning tund lõppeb lõdvestuse ja venitusega. Jumping® treening on sobilik kõigile (v.a rasedatele ja südameprobleemidega inimestele), kuna tunnis ei kasutata keerulisi sammukombinatsioone ning säästab liigeseid. 

Mine broneerima

Piloxing®                           T  kell 18.15   ja  N  kell 17.15  alates  05.novembrist

on kogu keha treeniv intervalltreening, mis ühendab endas jõulise poksi, tõhusa pilatese ning lõbusa tantsu. Treening koosneb soojendusest, põhiosast, kõhulihase harjutustest ning venitusest. Treening on mõõduka koormusega ning sobib nii algajale kui edasijõudnule. 
NB! Treening toimub paljajalu (võib kasutada varvassusse või muid abivahendeid!). Treeningul kasutatakse lisaraskusena spetsiaalseid Piloxingu kindaid, mis aitavad harjutusi tõhusamaks muuta, ent trenni saab edukalt sooritada ka ilma kinnasteta. 

  Treeningute pikkus 55 minutit!