Menüü

Lugupeetud kliendid,

Info rühmatreeningute broneeringusüsteemi kohta! 

Täname, et olete valinud treenimiseks Võru Spordikeskuse.
 
Juhime tähelepanu mõningatele asjadele:

• Interneti kaudu saavad ennast rühmatreeningutele registreerida kuukaardi ja 10x kaardi omanikud.  Kaarti  ostes saate klienditeenindaja käest registreerumise parooli. Korraga saate omada 5 aktiivset broneeringut.

• Interneti registreerumise parooli probleemide korral saatke vastavasisuline kiri reet@voruspordikeskus.ee

• Interneti kaudu broneerimine lõpeb 30 min enne treeningu algust.

• Klient kes on jätnud 3 korda kahe nädala jooksul broneeringu tühistamata ja ei ole treeningule kohale tulnud, kaotab veebipõhise broneerimisõiguse 14 päevaks.
• Registreerumata on võimalik rühmatreeningus osaleda vabade kohtade olemasolul
• Rühmatreeningu pääse sisaldab ka jõusaali, kergejõustikuhalli ja sauna kasutamist.
 
Küsimuste ja murede puhul kindlasti kirjutage reet@voruspordikeskus.ee.

Sobib

Rühmatreeningud

KEVADEL KASUTAMATA JÄÄNUD KUU JA 10X KAARTE PIKENDAME SÜGISESSE. Pikendamiseks võtke ühendust klienditeenindajaga 78 28770. 

Ringtreeningutel osalemiseks on vajalik eelregistreerimine ja registreerida saavad kuukaardi ja 10xkaardi omanikud, üksikpileti saab osta ja  seejärel treeningule registreerida Spordikeskuses kohapeal!

 

ELIISE ABEL

Mine broneerima

JÕUSAALI RINGTREENING   T  ja N kell 17.30 

Ringtreening arendab eelkõige lihasvastupidavust, ent vastavalt treeningu ülesehitusele koormab treening ka kogu keha lihaseid. Treening algab kerge soojendusega, edasi jätkatakse suuremate lihasrühmade treenimist jõusaaliseadmeid ja muid vahendeid kasutades (kange, hantleid, topispalle jne.) Harjutused on saalis paigutatud "jaamadesse", igas jaamas sooritatakse harjutust ühele lihasrühmale (40-45 sek). Märguande peale liigutakse edasi järgmisse "jaama". Soojenduseks tuleks tulla tundi kindlasti 10 minutit varem, et joosta end areenil soojaks – siis oled tunni alguseks valmis. Tunni kestvus on 55 minutit. Treening lõpeb venitusega. Sobib nii treeningutega alustajaile kui ka edasijõudnud treenijale.
 

Mine broneerima

LÕUNANE RINGTREENING AEROOBIKASAALIS      T  ja N  kell 12.00

Ringtreening arendab eelkõige lihasvastupidavust, ent vastavalt treeningu ülesehitusele koormab treening ka kogu keha lihaseid. Treening algab kerge soojendusega, edasi jätkatakse suuremate lihasrühmade treenimist vahendeid kasutades (kange, hantleid, topispalle jne.) Harjutused on saalis paigutatud "jaamadesse", igas jaamas sooritatakse harjutust ühele lihasrühmale (40-45 sek). Märguande peale liigutakse edasi järgmisse "jaama". Soojenduseks tuleks tulla tundi kindlasti 10 minutit varem, et joosta end areenil soojaks. Tunni kestvus on 55 minutit. Treening lõpeb venitusega. Sobib nii treeningutega alustajaile kui ka edasijõudnud treenijale ja on hea lõunapausiks!


LEENA TEREPING

Mine broneerima https://www.facebook.com/groups/319478476050472 või leena@meiekodu.ee


BODY BALANCE ENERGY              E  ja N  kell 18.30; T kell 9.00 ja R kell 10.00

Keha ja vaimu treening. Põhineb jooga, tai-chi ja pilatese harjutustel, kus muusika ja koreograafia on ühendatud tervikuks. Treening arendab painduvust ja tasakaalu, parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Tunni lõpus tehakse ka meditatsiooni, mis on ideaalne pingete maandaja. Tänu võimalikele raskusastmetele sobib nii rasedatele, meestele, kui ka vanematele inimestele.

JOOGA       K  kell 18.30

Jooga sobib igale inimesele, vanusele ja kehale. Ei ole vajalik eelnevat kokkupuudet joogaga või kehalist painduvust, küll aga huvi uute kogemuste vastu.
Õhtune joogapraktika on suunatud lihaste venitusele ja lõdvestusele, mis tagab tööpäeva lõpus stressi maandamist ja väsimusest vabanemist, toob kaasa meelerahu ja parema une kvaliteeti.
 

KÄDI ALDOŠIN

Mine broneerima https://www.facebook.com/kaldosin

KÕHT-SELG-TUHAR       T  kell 17.25

Treening sobib kõigile, vaatamata eale ja füüsilisele ettevalmistusele.

  • Treeningu kestus on 45 - 55 minutit
  • Kõht-Selg-Tuhar treeningute käigus muudetakse harjutuste intensiivsust ja sagedust, et lihased saaksid tänu muutlikule koormusele parema vormi.
  • Treening sobib hästi nii algajatele, kui edasijõudnutele – nii meestele kui naistele.
  • Trenni tulemusena saad endale hästi vormitud kõhu-, selja- ja tuharalihased. Lisaks aitab treening tugevdada kere tüvilihaseid ning seeläbi vähendada seljaga kaasnevaid probleeme.

HIIT  treening      N  kell 17.25

Lühend HIIT tuleneb ingliskeelsest mõistest „High Intensity Interval Training“ ehk kõrge intensiivsusegsega intervalltreening, kus sama treeningu jooksul kasutatakse kõrge ja madala tasemega südametööd. Ühe treeningu jooksul vahelduvad väga intensiivsed ja kergemad harjutused. HIIT treeningud aitavad saavutada lühema ajaga paremaid tulemusi.